WIMID.K8 - rozstrzyganie sporów o przywrócenie stanu wody na gruncie
Urząd Miasta Ciechanów | KARTA INFORMACYJNA |
WIMID.K8 Numer |
|
Rozstrzyganie sporów o przywrócenie stanu wody na gruncie | 5
Edycja |
2024-01-30 Data edycji |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1478 z późn.zm.)
- Ustawa dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 2111).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)
II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?
Referat Inżynierii Miejskiej, Wydział Inżynierii Miejskiej i Utrzymania Infrastruktury Drogowej Plac Jana Pawła II 6. Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz.800 do 1600
Telefon (23) 674 92 85 wew. 285
Adres skrzynki internetowej: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?
- Podanie powinno zawierać:
· dane, dotyczące wnioskodawcy (imię i nazwisko, adres i nr telefonu kontaktowego)
· wskazanie miejsca zmiany stanu wody na gruncie, podmiot powodujący zmiany. - Załączniki np:
· mapa sytuacyjno - wysokościowa,
· inne dokumenty związane ze sprawą, a będące w posiadaniu wnioskodawcy. - Dowód uiszczenia opłaty skarbowej
IV. Ile muszę za to zapłacić?
Opłata skarbowa z tytułu złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej wynosi 10 zł. Opłatę można uiścić w kasie Urzędu Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6 lub ul. Wodna 1, bądź na konto Urzędu Miasta Ciechanów: Bank BNP PARIBAS POLSKA w Ciechanowie 81 1600 1462 1837 0686 3000 0001.
V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?
W zależności od stopnia trudności sprawy: 1 miesiąc, 2 miesiące lub dłużej w sprawach szczególnie skomplikowanych.
VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?
- Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
-
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Wydziale Inżynierii Miejskiej i Utrzymania Infrastruktury Drogowej
-
Odwołanie od decyzji wnosi się, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia stronie do, Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Składa się je w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta ul. Wodna 1.
VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?
- Podanie należy złożyć w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta ul. Wodna 1, pn.-pt. w godz.800 do 1600.
- Wziąć udział w wizji lokalnej.
- Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej.
- Odebrać decyzję.
VIII. Ochrona danych osobowych.
Szczegółowe informacje na temat ochrony Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących z tego tytułu praw, znajdzie Pani/Pan na stronie Urzędu Miasta Ciechanów w zakładce Ochrona Danych Osobowych (www.umciechanów.pl/samorząd/Ochrona_Danych_Osobowych).
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Urząd Miasta Ciechanów
- Pierwsza publikacja
- Paweł Żochowski 2016-07-25 13:19
- Aktualizacja publikacji
- Aneta Karwowska 2024-01-31 14:43
- Wytworzenie publikacji
- Aneta Karwowska 2024-01-30 14:43
- Zatwierdzenie
- Ewa Amenda 2024-01-30 14:43