• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Jak załatwić sprawę/Zastrzeżenie i cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL

Zastrzeżenie i cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL

Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

WSO.K8

Numer

Wydawanie zaświadczeń

1

Edycja

2023-11-20

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1191 ze zm.).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Urząd Miasta Ciechanów, Wydział Spraw Obywatelskich, ul. Wodna 1
Godziny przyjęć interesantów: od poniedziałku do piątku 8.00 - 15.30
tel. (23) 674 92 67, 674 92 60
e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Zaświadczenie wydaje się na pisemny wniosek osoby ubiegającej się o wydanie zaświadczenia.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

17 zł opłaty skarbowej, którą należy uiścić w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy urzędu.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni w sprawach wymagających przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Zaświadczenie wydaje się, na żądanie osoby, która ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

Złożyć wniosek o wydanie zaświadczenia.

Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie.

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Urząd Miasta Ciechanów
Pierwsza publikacja
Paweł Żochowski 2024-01-10 09:06
Aktualizacja publikacji
   
Wytworzenie publikacji
Joanna Żochowska 2024-01-10 09:03
Zatwierdzenie
Joanna Żochowska 2024-01-10 09:03
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry