Zastrzeżenie i cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL
Urząd Miasta Ciechanów | KARTA INFORMACYJNA |
WSO.K8 Numer |
|
Wydawanie zaświadczeń |
1 Edycja |
2023-11-20 Data edycji |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1191 ze zm.).
II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?
Urząd Miasta Ciechanów, Wydział Spraw Obywatelskich, ul. Wodna 1
Godziny przyjęć interesantów: od poniedziałku do piątku 8.00 - 15.30
tel. (23) 674 92 67, 674 92 60
e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?
Zaświadczenie wydaje się na pisemny wniosek osoby ubiegającej się o wydanie zaświadczenia.
IV. Ile muszę za to zapłacić?
17 zł opłaty skarbowej, którą należy uiścić w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy urzędu.
V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni w sprawach wymagających przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego.
VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?
Zaświadczenie wydaje się, na żądanie osoby, która ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego.
VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?
Złożyć wniosek o wydanie zaświadczenia.
Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie.
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Urząd Miasta Ciechanów
- Pierwsza publikacja
- Paweł Żochowski 2024-01-10 09:06
- Aktualizacja publikacji
- Wytworzenie publikacji
- Joanna Żochowska 2024-01-10 09:03
- Zatwierdzenie
- Joanna Żochowska 2024-01-10 09:03