• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Jak załatwić sprawę/Wydział Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska - karty (..)/WGOŚ.K9 - przedkładanie przez os. fizyczne, niebędące (..)

WGOŚ.K9 - przedkładanie przez os. fizyczne, niebędące przedsiębiorcami informacji o wyrobach zawierających azbest

Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

WGOŚ. K9

Numer

Przedkładanie przez os. fizyczne, niebędące przedsiębiorcami informacji o wyrobach zawierających azbest

1

Edycja

2019-09-19

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1396)
  • Ustawa z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2119 ze zm.)
  • Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r Nr 8 poz. 31)
  • Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.)

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

  • Referat Zieleni Miejskiej i Ochrony Środowiska Wydział Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska Pl. Jana Pawła II 6, pok. 20 i 22. Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz.800 do 1600
  • Telefon (23) 674-92-68
  • Adres skrzynki internetowej: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

  • Informację o wyrobach zawierających azbest– formularz WGOŚ K9-F1

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Opłaty nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Niezwłocznie.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

1) Właściciel, zarządca lub użytkownik miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest, dokonuje inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu z natury.
2) Wynik inwentaryzacji ujmuje się w informacji, którą sporządza się w dwóch egzemplarzach.

  • jeden egzemplarz osoba fizyczna przedkłada Prezydentowi Miasta Ciechanów,
  • drugi przechowuje przez okres 1 roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.

3) Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.
4) Zgodnie z art. 346 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r – Prawo ochrony środowiska, kto nie przekazuje informacji o rodzaju i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska (np. azbest.) podlega karze grzywny.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Złożyć informację w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ciechanów – ul. Wodna 1, pn. – pt. w godz. 8.00 do 16.00.
  • W przypadku niepełnych wymaganych informacji właściciel, zarządca lub użytkownik miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Referacie Zieleni Miejskiej i Ochrony Środowiska Wydziale Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska
Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Karty informacyjne
pdf 2019-09-20 WGOŚ K9-F1
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 559
WGOŚ K9-F1 62,3KB zobacz

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Urząd Miasta Ciechanów
Pierwsza publikacja
Paweł Żochowski 2016-07-25 13:24
Aktualizacja publikacji
Mateusz Fila 2019-09-20 18:05
Wytworzenie publikacji
Anna Goszczyńska  
Zatwierdzenie
Fila Mateusz 2019-09-20 18:05
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry