• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP

WGOŚ.K6 - zgłoszenie w zakresie bieżącego utrzymania zieleni na terenach gminnych

Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

WGOŚ. K6

Numer

Zgłoszenie w zakresie bieżącego utrzymania zieleni na terenach gminnych

1

Edycja

2019-09-19

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506)
  • Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1614 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego     (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.)

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

  • Referat Zieleni Miejskiej i Ochrony Środowiska, Wydział Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska Plac Jana Pawła II 6, pok. 22. Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz. od 800 do 1600
  • tel. (23) 674 92 68
  • e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Zgłoszenie (telefoniczne lub pisemne) powinno zawierać: dane osoby zgłaszającej (imię, nazwisko, adres, nr telefonu) wskazanie terenu należącego do gminy miejskiej (ulica, numer posesji lub określenie charakterystycznego obiektu w pobliżu nieruchomości), określenie potrzeb w zakresie bieżącego utrzymania terenów zieleni miejskiej.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Opłaty nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

W zależności od stopnia trudności sprawy: niezwłocznie, 14 dni, 1 miesiąc, 2 miesiące (w sprawach szczególnie skomplikowanych).

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

W zakres bieżącego utrzymania zieleni wchodzi między innymi: pielęgnacja drzew, krzewów, renowacje, zakładanie i pielęgnacja trawników, nasadzenia drzew i krzewów, nasadzenia jednoroczne, itp. na terenach gminnych (w parkach, na skwerach, zieleńcach, w pasach drogowych dróg gminnych).

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Dokonać zgłoszenia – telefonicznego lub pisemnego.
    • zgłoszenia telefoniczne można kierować bezpośrednio do Referatu Zieleni Miejskiej i Ochrony Środowiska,
    • podania należy składać pn. – pt. w godz. od 8.00 do 16.00 w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ciechanów przy ul. Wodnej 1 lub w wersji elektronicznej należy wysłać na adres boi@umciechanow.pl.
  • Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej.

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Urząd Miasta Ciechanów
Pierwsza publikacja
Paweł Żochowski 2016-07-25 13:23
Aktualizacja publikacji
Mateusz Fila 2019-09-20 17:55
Wytworzenie publikacji
Anna Goszczyńska  
Zatwierdzenie
Fila Mateusz 2019-09-20 17:55
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry