WKS K6 - wpis do rejestru instytucji kultury, dokonanie zmian wpisu w Rejestrze Instytucji Kultury, wydanie odpisu z Rejestru Instytucji Kultury
Urząd Miasta Ciechanów | KARTA INFORMACYJNA |
WKS.K6 Numer |
|
Wpis do rejestru instytucji kultury,
|
Edycja 3 |
5.01.2022 r. Data edycji |
I. Podstawa prawna
- Artykuł 14 ustęp 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dziennik Ustaw 2020 r., pozycja 194), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dziennik Ustaw 2012 r., pozycja 189).
II. Wymagane dokumenty
- Akt utworzenia instytucji kultury określający jej nazwę, rodzaj siedzibę, przedmiot działalności wydany w drodze uchwały Rady Miasta Ciechanów.
- Statut instytucji kultury stanowiący załącznik do aktu o utworzeniu.
- Podanie, wniosek - forma dowolna
- Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej lub uwierzytelniona kopia dowodu zapłaty (dot. odpisu z Rejestru Instytucji Kultury).
III. Druki
- Wniosek o dokonanie zmian wpisu w relestrze instytucji kultury;
- Wniosek o wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury,
Druki wniosków dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Ciechanów oraz w siedzibie Urzędu Miasta Wydział Kontaktów Społecznych, Plac Jana Pawła II 6, pokój numer 4.
IV. Wysokość opłaty
5 zł od każdej pełnej lub zaczętej stronicy wydanego odpisu (dotyczy odpisu z Rejestru Instytucji Kultury).
V. Kompetencja
Prezydent Miasta Ciechanów
VI. Jednostka odpowiedzialna
Wydział Kontaktów Społecznych
Urząd Miasta Ciechanów
Plac Jana Pawła II 6
Olga Zmudczyńska-Pabich - kierownik wydziału, pokój numer 1a; Plac Jana Pawła II 6, telefon: +48 23 674 92 81
e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
Iwona Ciećko - pokój numer 4, Plac Jana Pawła II 6 telefon: +48 23 674 92 82
w godzinach pracy urzędu - 8.00-16.00
VII. Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Kontaktów Społecznych
Urząd Miasta Ciechanów
Plac Jana Pawła II 6
06-400 Ciechanów +48 23 674 92 82
VIII. Termin załatwienia sprawy
Organy administracji publicznej zobowiązane są załatwiać sprawy bez zbędnej zwłoki. Sprawy niewymagające postępowania wyjaśniającego załatwia się niezwłocznie. W przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego, sprawy załatwia się nie później niż w ciągu miesiąca. W przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej sprawa jest załatwiana nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania - 14 dni od dnia otrzymania wniosku (dotyczy odpisu z Rejestru Instytucji Kultury).
IX. Sposób załatwienia sprawy
- złożyć wniosek w Biurze Podawczym - Biuro Obsługi Interesanta, ul. Wodna 1,
- odebrać wpis do rejestru w Wydziale Kontaktów Społecznych Urzędu Miasta. Istnieje możliwość wysłania na wskazany adres za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
X. Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
XI. Dodatkowe informacje
- Rejestr instytucji kultury jest prowadzony w postaci elektronicznej.
- Niezależnie od prowadzonego rejestru, dla każdej instytucji kultury zakłada się i prowadzi oddzielnie elektroniczną księgę rejestrową.
- Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się z urzędu albo na wniosek dyrektora instytucji kultury lub osoby przez niego upoważnionej.
- Wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze składa się w postaci papierowej, w jednym egzemplarzu, albo w postaci elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dziennik Ustaw numer 64, pozycja 565 z późniejszymi zmianami).
- Do wniosku dołącza się dokumenty stanowiące podstawę dokonania zmiany wpisu w rejestrze.
- Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez: otwarty dostęp do zawartości rejestru, w tym publikację w Biuletynie Informacji Publicznej organizatora, wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.
- Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
- Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony.
- Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej.
- Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.
- Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiści wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
- Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.
XII. Notatki
Urząd Miasta Ciechanów jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Format | Data publikacji / aktualizacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Karty informacyjne | ||||
2016-10-06 |
WKS.K6-F1.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 758
|
WKS.K6-F1.pdf 10,11KB | zobacz | |
2016-10-06 |
WKS.K6-F2.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 661
|
WKS.K6-F2.pdf 10,65KB | zobacz |
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Urząd Miasta Ciechanów
- Pierwsza publikacja
- Paweł Żochowski 2015-09-18 14:08
- Aktualizacja publikacji
- Anna Goszczyńska 2022-01-05 13:37
- Wytworzenie publikacji
- Iwona Ciećko 2022-01-05 13:37
- Zatwierdzenie
- Olga Zmudczyńska-Pabich 2022-01-05 13:37