W związku z pracami w zakresie dostosowania BIP do USTAWY z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, powierzonymi opiekunowi technicznemu IntraCOM.pl S.C., mogą występować przerwy techniczne w dostępności zawartości. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Jak załatwić sprawę/Wydział Podatków i Opłat - Karty informacyjne/WPO.K10 - opłata od posiadania psów - ulgi, umorzenia, (..)

WPO.K10 - opłata od posiadania psów - ulgi, umorzenia, odroczenia, raty

Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

WPO.K10

Numer

Opłata od posiadania psów.
Wnioski w sprawie ulg /umorzeń, odroczeń, rat/

2

Edycja

08.12.2020 r.

Data edycji

I. Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Ordynacja podatkowa (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r. poz. 900 ze zm.),

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Podatków i Opłat, pokój nr 14
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów
Przyjęcia interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
tel. (23) 672 32 41 do 44 wew. 220, 225, 226, 228 lub (23) 674 92 20, 674 92 25, 674 92 26, 674 92 28
e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ lub  WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

  • Wniosek o odroczenie terminu płatności opłaty / zapłaty zaległej opłaty wraz z odsetkami - w załączeniu.
  • Wniosek o umorzenie zaległej opłaty / odsetek - w załączeniu.
  • Wniosek o rozłożenie na raty zapłaty opłaty / zapłaty zaległej opłaty wraz z odsetkami - w załączeniu.

Wniosek zależy od ulgi z jakiej chce podatnik skorzystać.

We wniosku należy podać szczegółowy opis okoliczności powstania zaległości.

Załączniki:

  • Oświadczenie o stanie majątkowym zobowiązanego - w załączeniu,
  • Zaświadczenie o dochodach obojga małżonków i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym lub odcinki emerytur lub rent – kserokopie.
  • Inny materiał dowodowy umożliwiający organowi podatkowemu ustalenie sytuacji finansowej wnioskodawcy i potwierdzenie istnienia przesłanek do zastosowania ulgi.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się opłaty.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

W terminie 1 miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy.

VI. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

Złożyć wniosek z załącznikami.

VII. Co jeszcze muszę wiedzieć?

  1. W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (Ustawa – Ordynacja podatkowa).
  2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Wydziale Podatków i Opłat.
  3. Po rozpatrzeniu wniosku - decyzja zostanie przesłana na adres podatnika za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

 

Kategoria: Powiązane pliki [4]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Karty informacyjne
pdf 2013-12-02 WPO.K10-F3 - wniosek o rozłożenie na raty
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 698
WPO.K10-F3 - wniosek o rozłożenie na raty 193,42KB zobacz
pdf 2013-12-02 WPO.K10-F2 - wniosek o umorzenie
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 675
WPO.K10-F2 - wniosek o umorzenie 186,05KB zobacz
pdf 2013-12-02 WPO.K10-F1 - wniosek o odroczenie
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 649
WPO.K10-F1 - wniosek o odroczenie 186,67KB zobacz
pdf 2011-11-07 WPO - oświadczenie o stanie majątkowym - ulgi
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1373
WPO - oświadczenie o stanie majątkowym - ulgi 192,12KB zobacz

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Urząd Miasta Ciechanów
Pierwsza publikacja
Paweł Żochowski 2011-11-07 08:06
Aktualizacja publikacji
Justyna Gostkowska 2020-12-08 13:11
Wytworzenie publikacji
Anna Goszczyńska  
Zatwierdzenie
Gostkowska Justyna 2020-12-08 13:11
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry