W związku z pracami w zakresie dostosowania BIP do USTAWY z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, powierzonymi opiekunowi technicznemu IntraCOM.pl S.C., mogą występować przerwy techniczne w dostępności zawartości. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Jak załatwić sprawę/Wydział Podatków i Opłat - Karty informacyjne/WPO.K13 - przeniesienie własności nieruchomości w zamian (..)

WPO.K13 - przeniesienie własności nieruchomości w zamian za zaległości podatkowe

Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

WPO.K13

Numer

Przeniesienie własności nieruchomości w zamian za zaległości podatkowe wobec budżetu gminy

2

Edycja

08.12.2020r.

Data edycji

I. Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku –Ordynacja Podatkowa (t. j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1325 ze. zm.).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Podatków i Opłat, pokój nr 14
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów
Przyjęcia interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00
tel. (23) 672 32 41 do 44 wew. 220, 225, 226, 228 lub (23) 674 92 20, 674 92 25, 674 92 26, 674 92 28
e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Wniosek o przeniesienie własności nieruchomości w zamian za zaległości podatkowe wobec budżetu gminy.

Załączniki:

  • aktualna mapa z oznaczeniem granic nieruchomości,
  • wypis z księgi wieczystej prowadzonej dla danej nieruchomości,
  • oświadczenie podatnika w zakresie zawartych umów: użytkowania, najmu, dzierżawy, użyczenia lub innych dotyczących nieruchomości.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się opłat.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Do 3 miesięcy od dnia złożenia wniosku.

VI. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  1. Złożyć wniosek wraz z załącznikami.
  2. Zawarzeć umowę w formie aktu notarialnego między Prezydentem Miasta a podatnikiem.

VII. Co jeszcze muszę wiedzieć?

  1. Zgodnie z Ustawą – Ordynacja podatkowa przeniesienie następuje na wniosek podatnika, na podstawie zawartej umowy między Prezydentem Miasta a podatnikiem.
  2. W przypadku zawarcia umowy, o której mowa wyżej, organ I instancji wydaje decyzję stwierdzającą wygaśnięcie zaległości podatkowej.

 

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Pliki
pdf 2011-11-07 WPO.K13-F1 -przeniesienie własności nieruchomości
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 879
WPO.K13-F1 -przeniesienie własności nieruchomości 197,32KB zobacz

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Urząd Miasta Ciechanów
Pierwsza publikacja
Paweł Żochowski 2011-11-07 08:06
Aktualizacja publikacji
Justyna Gostkowska 2020-12-08 13:13
Wytworzenie publikacji
Anna Goszczyńska  
Zatwierdzenie
Gostkowska Justyna 2020-12-08 13:13
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry