WPP.K3 - zmiana decyzji o warunkach zabudowy
Urząd Miasta Ciechanów | KARTA INFORMACYJNA |
WPP.K3 Numer |
|
Zmiana decyzji o warunkach zabudowy |
2 Edycja |
2022-04-01 Data edycji |
I. Podstawa prawna:
- Kodeks postępowania administracyjnego - art. 155 i 104.
II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?
Wydział Planowania Przestrzennego, ul. Wodna 1, pokój nr 301, 308, 309, 310.
od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00,
osoby do kontaktu - pracownicy Wydziału,
tel. (23) 674 92 38, -39, -40, -56
e-mail:WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?
Wypełniony wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego WPP.K3-F1 - w załączeniu.
Załączniki:
- zgoda wszystkich stron postępowania na zmianę decyzji we wnioskowanym zakresie;
- ewentualne pełnomocnictwo do reprezentowania Inwestora - należy załączyć w przypadku, gdy wniosek składa pełnomocnik w imieniu Inwestora;
- potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej - nie dotyczy budownictwa mieszkaniowego oraz inwestorów zwolnionych na podstawie ustawy o opłacie skarbowej (opłaty dokonuje się w kasie Urzedu Miasta Ciechanów lub na konto bankowe nr: 81 1600 1462 1837 0686 3000 0001 - BGŻ BNP PARIBAS S.A. Oddziałn w Ciechanowie).
- potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej za pełnomocnictwo - należy załączyć w przypadku, gdy wniosek składa pełnomocnik w imieniu Inwestora. Nie podlega zwrotowi opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii.
IV. Ile muszę za to zapłacić?
Opłata skarbowa - 10 zł.
Nie dotyczy: inwestycji mieszkaniowych, jednostek budżetowych, jednostek samorządu terytorialnego.
Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówkowo w kasie Urzędu Miasta Ciechanów lub bezgotówkowo na konto bankowe Nr: 81 1600 1462 1837 0686 3000 0001 - BGŻ BNP PARIBAS S.A. Oddział w Ciechanowie).
Składający wniosek lub pełnomocnictwo zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej, nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty.
V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?
Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie poxniej niz w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie składa się w biurze podawczym Urzędu w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?
- złożyć wniosek w Biurze Podawczym - Biuro Obsługi Interesanta, ul. Wodna 1,
- uiścić wymaganą opłatę,
- odebrać decyzję w Wydziale Planowania Przestrzennego, ewentualnie na prośbę wnioskodawcy istnieje możliwość wysłania na wskazany adres za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Format | Data publikacji / aktualizacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Pliki | ||||
doc | 2019-10-03 |
Zmiana decyzji o warunkach zabudowy
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 472
|
Zmiana decyzji o warunkach zabudowy 55KB | - |
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Urząd Miasta Ciechanów
- Pierwsza publikacja
- Monika Garnowska 2019-10-03 12:19
- Aktualizacja publikacji
- Monika Garnowska 2022-04-01 12:52
- Wytworzenie publikacji
- Monika Garnowska 2022-04-01 12:50
- Zatwierdzenie
- Marek Korpanty 2022-04-01 12:50