• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP

Zarządzenia Prezydenta - 243/2022

Szczegóły uchwały
Tytuł dokumentu Zarządzenie Nr 243/2022 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 24 października 2022 roku w sprawie upoważnienia Pani Mileny Rząsińskiej - pracownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie - do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku elektrycznego.
Numer dokumentu 243/2022
Kategoria Zarządzenia Prezydenta
Numer kadencji 2018-2023
Wykonawca Inny
Status Obowiązujący
Daty
Data wytworzenia 2022-10-24
Data publikacji 2022-10-25 16:02:20
Osoba publikująca Mateusz Fila
Kategoria: Pliki [1]
Format Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Data publikacji Rozmiar Zobacz
pdf zarzadzenie_243_2022
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 35
2022-10-25 16:02:20 Zarządzenie Nr 243/2022 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 24 października 2022 roku w sprawie upoważnienia Pani Mileny Rząsińskiej - pracownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie - do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku elektrycznego. 113 kB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry