• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP

Zarządzenia Prezydenta - 136/2018

Szczegóły uchwały
Tytuł dokumentu Zarządzenie Nr 136/2018 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 31 lipcja 2018 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia rachunkowości przy realizacji projektu
„Budowa systemu wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi na terenie miasta Ciechanów”
Numer dokumentu 136/2018
Kategoria Zarządzenia Prezydenta
Numer kadencji 2014-2018
Wykonawca Inny
Status Obowiązujący
Daty
Data wytworzenia 2018-08-29
Data publikacji 2018-08-29 12:51:57
Osoba publikująca Tomasz Mielnicki
Kategoria: Pliki [1]
Format Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Data publikacji Rozmiar Zobacz
pdf zarzadzenie_136_2018
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 65
2018-08-29 12:51:57 Zarządzenie Nr 136/2018 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 31 lipcja 2018 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia rachunkowości przy realizacji projektu „Budowa systemu wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi na terenie miasta Ciechanów” 249,99 kB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry