• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP

Zarządzenia Prezydenta - 131/2018

Szczegóły uchwały
Tytuł dokumentu Zarządzenie nr 131/2018 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 20 lipca 2018 roku w sprawie powołania stałej komisji likwidacyjnej do spraw likwidacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych Urzędu Miasta Ciechanów.
Numer dokumentu 131/2018
Kategoria Zarządzenia Prezydenta
Numer kadencji 2014-2018
Wykonawca Sekretarz Miasta
Status Uchylony
Uchylany przez 195/2019
Daty
Data wytworzenia 2018-07-20
Data publikacji 2018-07-23 16:06:12
Osoba publikująca Paweł Żochowski
Kategoria: Pliki [1]
Format Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Data publikacji Rozmiar Zobacz
pdf zarzadzenie_131_2018
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 59
2018-07-23 16:06:12 Zarządzenie nr 131/2018 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 20 lipca 2018 roku w sprawie powołania stałej komisji likwidacyjnej do spraw likwidacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych Urzędu Miasta Ciechanów. 273,58 kB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry