• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP

Zarządzenia Prezydenta - 018/2019

Szczegóły uchwały
Tytuł dokumentu Zarządzenie Nr 18/2019 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 21 stycznia 2019 r. w sprawie: powołania komisji ds. rozpatrywania wniosków o przystąpieniu do realizacji programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Ciechanowa.
Numer dokumentu 018/2019
Kategoria Zarządzenia Prezydenta
Numer kadencji 2018-2023
Wykonawca Inny
Status Obowiązujący
Daty
Data wytworzenia 2019-01-21
Data publikacji 2019-01-24 11:12:47
Osoba publikująca Tomasz Mielnicki
Kategoria: Pliki [1]
Format Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Data publikacji Rozmiar Zobacz
pdf zarzadzenie_018_2019
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 42
2019-01-24 11:12:47 Zarządzenie Nr 18/2019 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 21 stycznia 2019 r. w sprawie: powołania komisji ds. rozpatrywania wniosków o przystąpieniu do realizacji programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Ciechanowa. 274,73 kB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry