• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP

Obwieszczenia Prezydenta - WGOŚ-ZM.6220.20.2023

Szczegóły uchwały
Tytuł dokumentu Obwieszczenie Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 02.02.2024 r. w sprawie wszczęcia postępowania dotyczącego wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą „Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę alternatywnego dojazdu do szpitala”
Numer dokumentu WGOŚ-ZM.6220.20.2023
Kategoria Obwieszczenia Prezydenta
Numer kadencji 2018-2023
Wykonawca Inny
Status Obowiązujący
Daty
Data wytworzenia 2024-02-02
Data publikacji 2024-02-02 15:29:35
Osoba publikująca Aleksandra Ciężka
Kategoria: Pliki [1]
Format Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Data publikacji Rozmiar Zobacz
pdf obwieszczenie_02_02_2024.docx
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 35
2024-02-02 15:29:35 Obwieszczenie Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 02.02.2024 r. w sprawie wszczęcia postępowania dotyczącego wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą „Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę alternatywnego dojazdu do szpitala” 331 kB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry