• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP

Obwieszczenia Prezydenta - WGOŚ-ZM.6220.19.2022

Szczegóły uchwały
Tytuł dokumentu Obwieszczenie Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 10 kwietnia 2024 r. o podjęciu zawieszonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Kompleks budynków mieszkalnych wielorodzinnych z częścią usługową, garażami podziemnymi, [...]” zlokalizowanego przy ul. Miłej na dz. ewid. o nr 198/9 i 198/2 obręb 0060 Krubin w Ciechanowie.
Numer dokumentu WGOŚ-ZM.6220.19.2022
Kategoria Obwieszczenia Prezydenta
Numer kadencji 2024-2029
Wykonawca Inny
Status Obowiązujący
Daty
Data wytworzenia 2024-05-10
Data publikacji 2024-05-10 15:10:51
Osoba publikująca Aleksandra Ciężka
Kategoria: Pliki [1]
Format Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Data publikacji Rozmiar Zobacz
pdf Obwieszczenie_10_05_2024
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 31
2024-05-10 15:10:51 Obwieszczenie Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 10 kwietnia 2024 r. o podjęciu zawieszonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Kompleks budynków mieszkalnych wielorodzinnych z częścią usługową, garażami podziemnymi, [...]” zlokalizowanego przy ul. Miłej na dz. ewid. o nr 198/9 i 198/2 obręb 0060 Krubin w Ciechanowie. 271 kB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry