• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Rejestr zmian

Rejestr zmian

Rejestr zmian zamówienia: "Opracowanie dokumentacji technicznych dla budynków użyteczności publicznej w tym: Zadanie nr 1 – Opracowanie dokumentacji technicznej na potrzeby remontu elewacji budynku ratusza w Ciechanowie Zadanie nr 2 – Opracowanie dokumentacji technicznej na potrzeby remontu muru przy ul. Wodnej w Ciechanowie".

Ostatnia zmiana.
Data: 2025-09-23 11:29:48
Redaktor: Katarzyna Pszczółkowska
Opis: Zmiana zamówienia
Wszystkie zmiany.
Data Redaktor Opis
2025-09-23 11:29:48 Katarzyna Pszczółkowska Zmiana zamówienia
2025-09-23 11:29:43 Katarzyna Pszczółkowska Zmiana zamówienia
2025-09-23 11:03:12 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-23 11:02:39 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-23 11:02:03 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-23 10:58:06 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-23 10:57:43 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-23 10:57:20 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-23 10:56:21 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-23 10:55:51 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-23 10:51:26 Katarzyna Pszczółkowska Utworzenie zamówienia
wszystkie zmiany w serwisie
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry