• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Rejestr zmian

Rejestr zmian

Rejestr zmian zamówienia: "Opracowanie dokumentacji technicznych dla budynków użyteczności publicznej” w tym: Zadanie nr 1 – Opracowanie dokumentacji technicznej na potrzeby remontu elewacji budynku ratusza w Ciechanowie Zadanie nr 2 – Opracowanie dokumentacji technicznej na potrzeby remontu muru przy ul. Wodnej w Ciechanowie".

Ostatnia zmiana.
Data: 2025-09-09 11:56:44
Redaktor: Katarzyna Pszczółkowska
Opis: Zmiana zamówienia
Wszystkie zmiany.
Data Redaktor Opis
2025-09-09 11:56:44 Katarzyna Pszczółkowska Zmiana zamówienia
2025-09-09 11:55:52 Katarzyna Pszczółkowska Zmiana zamówienia
2025-09-09 11:31:23 Katarzyna Pszczółkowska Zmiana zamówienia
2025-09-09 11:31:20 Katarzyna Pszczółkowska Zmiana zamówienia
2025-09-09 11:30:33 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-09 11:30:04 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-09 11:29:38 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-09 11:29:16 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-09 11:28:22 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-09 11:27:59 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-09 11:27:36 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-09 11:27:13 Katarzyna Pszczółkowska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2025-09-09 11:26:29 Katarzyna Pszczółkowska Zmiana zamówienia
2025-09-09 11:26:01 Katarzyna Pszczółkowska Utworzenie zamówienia
wszystkie zmiany w serwisie
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry