• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Rejestr zmian

Rejestr zmian

Rejestr zmian zamówienia: "Opracowanie dokumentacji technicznej termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Wiklinowej 4, w Ciechanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie”.".

Ostatnia zmiana.
Data: 2024-12-27 13:44:49
Redaktor: Agata Kowalewska
Opis: Zmiana zamówienia
Wszystkie zmiany.
Data Redaktor Opis
2024-12-27 13:44:49 Agata Kowalewska Zmiana zamówienia
2024-12-27 13:44:40 Agata Kowalewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2024-12-27 13:44:26 Agata Kowalewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2024-12-27 13:44:05 Agata Kowalewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2024-12-27 13:43:48 Agata Kowalewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2024-12-27 13:43:31 Agata Kowalewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2024-12-27 13:43:13 Agata Kowalewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2024-12-27 13:42:51 Agata Kowalewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2024-12-27 13:41:41 Agata Kowalewska Utworzenie zamówienia
wszystkie zmiany w serwisie
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry