• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Rejestr zmian

Rejestr zmian

Rejestr zmian zamówienia: "„Wykonanie usługi audytu efektywności energii elektrycznej urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Ciechanów wraz z inwentaryzacją na platformie elektronicznej z wykorzystaniem elementów GIS ” ".

Ostatnia zmiana.
Data: 2023-04-03 15:09:12
Redaktor: Katarzyna Wiśniewska
Opis: Zmiana zamówienia
Wszystkie zmiany.
Data Redaktor Opis
2023-04-03 15:09:12 Katarzyna Wiśniewska Zmiana zamówienia
2023-04-03 15:09:03 Katarzyna Wiśniewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-04-03 15:07:59 Katarzyna Wiśniewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-03-31 14:30:03 Katarzyna Wiśniewska Zmiana zamówienia
2023-03-31 14:29:43 Katarzyna Wiśniewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-03-29 13:33:24 Katarzyna Wiśniewska Zmiana zamówienia
2023-03-29 13:33:21 Katarzyna Wiśniewska Zmiana zamówienia
2023-03-29 13:32:23 Katarzyna Wiśniewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-03-29 13:31:58 Katarzyna Wiśniewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-03-24 14:09:45 Katarzyna Wiśniewska Zmiana zamówienia
2023-03-24 14:06:26 Katarzyna Wiśniewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-03-24 14:05:20 Katarzyna Wiśniewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-03-24 14:04:58 Katarzyna Wiśniewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-03-24 14:04:35 Katarzyna Wiśniewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-03-24 14:04:13 Katarzyna Wiśniewska Wgranie pliku na serwer rejestr zmian pliku
2023-03-24 14:03:18 Katarzyna Wiśniewska Utworzenie zamówienia
wszystkie zmiany w serwisie
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry