• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Rejestr zmian

Rejestr zmian

Rejestr zmian pliku: "Zawiadomienie nr WGOŚ-GO.6232.62.2021 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 11 października 2021 roku o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.".

Podmiot udostępniający informację
Urząd Miasta Ciechanów
Pierwsza publikacja
Mateusz Fila 2021-10-11 15:23
Aktualizacja publikacji
Mateusz Fila 2021-10-12 12:52
Wytworzenie publikacji
Bogumiła Jasińska-Wilczek 2021-10-11 12:52
Zatwierdzenie
Renara Dobrzyńska 2021-10-11 12:52
 
Wszystkie zmiany
Data Redaktor Opis Zobacz / Pobierz
2021-10-12 12:52:49 Mateusz Fila Nowa wersja pliku Pobierz wersję pliku
2021-10-11 15:23:47 Mateusz Fila Wgranie pliku na serwer Pobierz wersję pliku
wszystkie zmiany w serwisie
Drukuj
Liczba odwiedzin
9289
do góry