• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Rejestr zmian

Rejestr zmian

Rejestr zmian pliku: "Zarządzenie Nr 241/2022 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 24 października 2022 roku w sprawie upoważnienia Pani Wioletty Lewandowskiej - pracownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie - do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku elektrycznego.".

Podmiot udostępniający informację
Urząd Miasta Ciechanów
Pierwsza publikacja
Żochowski Paweł 2024-11-22 10:51
Aktualizacja publikacji
Domańska Alicja 2024-11-05 14:01
Wytworzenie publikacji
Aleksandra Serewicz 2022-10-24 16:00
Zatwierdzenie
Krzysztof Kosiński 2022-10-24 16:00
 
Wszystkie zmiany
Data Redaktor Opis Zobacz / Pobierz
2022-10-25 16:01:20 Mateusz Fila Wgranie pliku uchwały na serwer Zobacz plik
wszystkie zmiany w serwisie
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry