• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Rejestr zmian

Rejestr zmian

Rejestr zmian pliku: "Zarządzenie Nr 35/2020 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 19.02.2020 r. w sprawie powołania komisji ds. rozpatrywania wniosków o dofinansowanie do prac związanych z usuwaniem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest.".

Podmiot udostępniający informację
Urząd Miasta Ciechanów
Pierwsza publikacja
Żochowski Paweł 2024-09-30 09:37
Aktualizacja publikacji
Korycińska Teresa 2024-09-26 13:37
Wytworzenie publikacji
Aleksandra Ciężka 2020-02-19 15:52
Zatwierdzenie
Aleksandra Ciężka 2022-03-17 15:52
 
Wszystkie zmiany
Data Redaktor Opis Zobacz / Pobierz
2022-03-17 15:54:49 Aleksandra Ciężka Wgranie pliku uchwały na serwer Zobacz plik
wszystkie zmiany w serwisie
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry