• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Rejestr zmian

Rejestr zmian

Rejestr zmian pliku: "Zarządzenie Nr 18/2019 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 21 stycznia 2019 r. w sprawie: powołania komisji ds. rozpatrywania wniosków o przystąpieniu do realizacji programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Ciechanowa.".

Podmiot udostępniający informację
Urząd Miasta Ciechanów
Pierwsza publikacja
Żochowski Paweł 2024-11-22 10:51
Aktualizacja publikacji
Domańska Alicja 2024-11-05 14:01
Wytworzenie publikacji
   
Zatwierdzenie
   
 
Wszystkie zmiany
Data Redaktor Opis Zobacz / Pobierz
2019-01-24 11:12:47 Tomasz Mielnicki Wgranie pliku uchwały na serwer Zobacz plik
wszystkie zmiany w serwisie
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry