Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Data wytworzenia: | 2025-03-18 09:33:26 |
---|---|
Redaktor: | Leszczyńska Ewa |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
![]() |
KARTA INFORMACYJNA |
WPO.K3 Numer |
|
Podatek leśny od osób fizycznych. Zgłoszenie powstania obowiązku podatkowego lub zgłoszenie zmian mających wpływ na wysokość opodatkowania w ciągu roku. |
4 Edycja |
03.03.2025r. Data edycji |
Wydział Podatków i Opłat, pokój nr 11
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów
Przyjęcia interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00
telefon kontaktowy - (023) 672 32 41 do 44 wew. 225, 226, 228, lub (023) 674 92 25, (023) 674 92 26, (023) 674 92 28
e-mail: boi@umciechanow.pl
W przypadku gdy obowiązek podatkowy powstał przed dniem 01.07.2019 roku należy złożyć informację na formularzu zgodnym z Uchwałą nr 306/XXIV/2016 z dnia 27 października 2016 roku.
Nie pobiera się opłat.
W terminie 1 miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy.
Złożyć odpowiedni formularz informacji w formie papierowej lub przesłać z wykorzystaniem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.