TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2023-03-15 11:27:15
Redaktor: Obidziński Dawid
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

WGOŚ. K2

Numer

Interwencja w sprawie gromadzenia odpadów w miejscach do tego nie przeznaczonych

3

Edycja

2023-03-01

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dziennik Urzędowy z 2022 roku pozycja 699 ze zmianami)
  • Ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dziennik Urzędowy z 2022 roku pozycja 2519 ze zmianami)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dziennik Urzędowy z 2022 roku pozycja 2000 ze zmianami)       

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

  • Wydział Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska - Referat Gospodarki Odpadami, pl. Jana Pawła II 6, pokój nr 21. Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz. 800 do 1600
  • Telefon (23) 674-92 -89
  • Adres skrzynki internetowej: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Zgłoszenie (telefoniczne lub pisemne) powinno zawierać, dane osoby zgłaszającej  (imię, nazwisko, adres, nr telefonu), wskazanie miejsca gromadzenie odpadów (ulica, numer posesji lub określenie charakterystycznego obiektu w pobliżu nieruchomości), okres gromadzenia odpadów, dane podmiotu nieprzestrzegającego wymogów w zakresie właściwego gromadzenia odpadów, określenie rodzaju odpadów np. poremontowe.
 

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Brak opłat.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

W zależności od stopnia trudności sprawy: niezwłocznie, 14 dni, 1 miesiąc, 2 miesiące (w sprawach szczególnie skomplikowanych).

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie 14 dni od daty jej doręczenia stronie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Ciechanów.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Dokonać zgłoszenia - telefonicznego lub pisemnego.
    • zgłoszenia telefoniczne można kierować bezpośrednio do Referatu Gospodarki Odpadami,
    • podania należy składać w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ciechanów przy ul. Wodnej 1, pn.- pt. w godz. 8:00 do 16:00,
  • Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej.
Drukuj
Zamknij