TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2022-12-20 08:48:23
Redaktor: Łęgowska Joanna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

WGN.K16

Numer

Ustalenie wysokości odszkodowania za grunty wydzielone pod drogi publiczne, które z mocy prawa przeszły na własność Gminy

7

Edycja

2022-01-21

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2021r. poz.1899)

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

ul. Wodna 1, pokój nr 305 Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
tel. (23) 674 92 41 e-mail: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Wniosek byłego właściciela działki wydzielonej pod drogę - WGN.K16-F1 ; Decyzja zatwierdzająca projekt podziału nieruchomości.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Do 30 dni - termin załatwienia zależny do warunków zewnętrznych.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

W wypadku braku ugody stron odnośnie wysokości odszkodowania istnieje możliwość wystąpienia z wnioskiem do Starosty Powiatowego o ustalenie odszkodowania w formie decyzji.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Złożenie wniosku wraz z załącznikami.
  • Protokół z przeprowadzonych negocjacji.
  • Wypłata odszkodowania.
Drukuj
Zamknij