TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2022-12-20 08:45:57
Redaktor: Łęgowska Joanna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

WGN.K10

Numer

Sprzedaż nieruchomości w drodze bezprzetargowej

7

Edycja

2022-01-21

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2021r. poz.1899)

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

ul Wodna 1, pokój nr 306, Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II nr 6

  od poniedziałku do piątku w godzinach  800- 1600

  Tel. 23 674 92 24, adres e-mail: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

  • Wniosek o nabycie (sprzedaż) nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej w załączeniu WGN.K10-F1
  • Dokumenty na poparcie prawa do bezprzetargowego nabycia nieruchomości

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Termin odpowiedzi do 30 dni. Okres załatwienie zależny do czynników zewnętrznych.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Tryb odwoławczy nie przysługuje.

Koszty sporządzenia aktu notarialnego  opłat sądowych ponosi nabywca.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Złożyć wniosek.
  • Odpowiadać na pisma urzędu w wyznaczonych terminach.
  • Stawić się w Urzedzie Miasta celem podpisania protokołu z rokowań.
  • Stawić się w wybranej kancelarii notarialnej celem podposania aktu notarialnego.
Drukuj
Zamknij