Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Data wytworzenia: | 2022-11-04 10:09:54 |
---|---|
Redaktor: | Gostkowska Justyna |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
![]() |
KARTA INFORMACYJNA |
WPO.K4 Numer |
|
Podatek od nieruchomości od osób prawnych. Zgłoszenie powstania obowiązku podatkowego lub zgłoszenie zmian mających wpływ na wysokość opodatkowania w ciągu roku |
4 Edycja |
02.11.2022r. Data edycji |
Wydział Podatków i Opłat, pokój nr 14
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów
Przyjęcia interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16:00
tel. (23) 672 32 41 do 44 wew. 220, 225, 226, 228 lub (23) 674 92 20, 674 92 25, 674 92 26, 674 92 28
e-mail: boi@umciechanow.pl lub podatki@umciechanow.pl
Nie pobiera się opłat.
Niezwłocznie po złożeniu pełnej dokumentacji.
W przypadku powstania lub wygaśnięcia obowiązku podatkowego w ciągu roku podatnik zobowiązany jest skorygować deklarację w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie tego obowiązku.Złożyć deklarację „Deklaracja na podatek od nieruchomości”.