TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2022-01-21 15:32:32
Redaktor: Łęgowska Joanna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

WGN.K19

Numer

Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości

8

Edycja

2021-10-15

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2021r. poz.1990)

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami,

ul. Wodna 1, pokój nr 305, Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 16.00
tel. (23) 674 92 44
e-mail: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości - WGN.K19-F1

Jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy - do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją i oznaczeniem.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie ma opłaty.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Do 30 dni.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia tryb odwoławczy nie przysługuje.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

Złożenie wniosku. Nadanie numeru porządkowego nieruchomości.

Drukuj
Zamknij