Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Podgląd wersji
Podgląd wersji.
Data wytworzenia:
2022-01-03 12:25:08
Redaktor:
Dąbrowska Katarzyna
Opis:
Modyfikacja treści strony
Zakres działania
Realizacja polityki kierownictwa urzędu w zakresie spraw kadrowych.
Prowadzenie spraw osobowych przecowników urzędu:
procedura naboru,
procedura służby przygotowawczej,
procedura ocen pracowników.
Prowadzenie spraw osobowych dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych, za wyjątkiem dyrektorów jednostek oświaty i wychowania.
Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
Wydawanie zaświadczeń i informacji na wniosek pracownika, urzędu i instytucji zewnętrznych.
Prowadzenie ewidencji osób zatrudnionych w ramach umowy zlecenia i umowy o dzieło.
Prowadzenie rejestru zarządzeń prezydenta.
Prowadzenie rejestrów: kontroli, upoważnień, pełnomonictw.
Monitorowanie szkoleń, organizacja stażów, praktyk studenckich i robót publicznych.
Ewidencja i sprawy związane z ryczałtami na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych.
Sporządzanie informacji dla Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Sporządzanie sprawozdań dla Urzędu Statystycznego.
Prowadzenie rejestru wydawanych zarządzeń.
Drukuj
Zamknij