TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2022-01-03 12:25:08
Redaktor: Dąbrowska Katarzyna
Opis: Modyfikacja treści strony

Zakres działania

  • Realizacja polityki kierownictwa urzędu w zakresie spraw kadrowych.
  • Prowadzenie spraw osobowych przecowników urzędu:
    • procedura naboru,
    • procedura służby przygotowawczej,
    • procedura ocen pracowników.
  • Prowadzenie spraw osobowych dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych, za wyjątkiem dyrektorów jednostek oświaty i wychowania.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
  • Wydawanie zaświadczeń i informacji na wniosek pracownika, urzędu i instytucji zewnętrznych.
  • Prowadzenie ewidencji osób zatrudnionych w ramach umowy zlecenia i umowy o dzieło.
  • Prowadzenie rejestru zarządzeń prezydenta.
  • Prowadzenie rejestrów: kontroli, upoważnień, pełnomonictw.
  • Monitorowanie szkoleń, organizacja stażów, praktyk studenckich i robót publicznych.
  • Ewidencja i sprawy związane z ryczałtami na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych.
  • Sporządzanie informacji dla Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
  • Sporządzanie sprawozdań dla Urzędu Statystycznego.
  • Prowadzenie rejestru wydawanych zarządzeń.
Drukuj
Zamknij