Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Data wytworzenia: | 2021-03-19 16:04:18 |
---|---|
Redaktor: | Leśnik Agnieszka |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
![]() |
KARTA INFORMACYJNA |
USC.K17 Numer |
|
Wydanie zaświadczeń o stanie cywilnym |
6 Edycja |
2021-02-09 Data edycji |
Urząd Stanu Cywilnego, Plac Jana Pawła II 6, pokój 7, 8
Czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 16.00
tel. (23) 674 92 10, 674 92 34, 674 92 46
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym – 38 zł.
1. Wnioski w sprawie wydania zaświadczenia o stanie cywilnym składane są do wybranego kierownika urzędu stanu cywilnego:
2. Zaświadczenie o stanie cywilnym wydawane jest wyłącznie osobie, której dotyczy.
Może zostać wydane, na wniosek, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
(UWAGA! Posiadanie jedynie profilu zaufanego na platformie ePUAP nie jest wystarczające do otwarcia przesłanego dokumentu).
Żądane zaświadczenie może zostać przesłane elektronicznie za pomocą platformy ePUAP, jednak warunkiem odbioru takiego dokumentu jest posiadanie oprogramowania odczytującego dokumenty opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
3. Zaświadczenie jest ważne przez 6 miesięcy od daty jego sporządzenia.
Złożyć wniosek.