Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Data wytworzenia: | 2021-02-11 14:07:54 |
---|---|
Redaktor: | Boniakowska Paulina |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
![]() |
KARTA INFORMACYJNA |
WIMID.K18 Numer |
|
Zgłoszenia w sprawie zimowego utrzymania dróg gminnych |
3 Edycja |
2021-02-11 Data edycji |
Wydział Inżynierii Miejskiej i Utrzymania Infrastruktury Drogowej, Plac Jana Pawła II 6. Pracownicy wydziału pracują od poniedziałku do piątku w godz.800 do 1600
Telefony (23) 674-92-84
Adres skrzynki internetowej: boi@umciechanow.pl
Zgłoszenia złego stanu nawierzchni drogi (śliska, nieprzejezdna z powodu zasp śnieżnych itp.) należy dokonywać telefoniczne. Powinno ono zawierać:
Opłaty nie pobiera się.
Zgłoszenie natychmiast przekazuje się do realizacji firmie prowadzącej zimowe utrzymanie dróg gminnych. Dalsze postępowanie powinno być zgodne z zapisami polecenia wykonania pomiędzy Urzędem Miasta a w/w firmą.
Od 2016 r. prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, powierza się Przedsiębiorstwu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie, ul. Gostkowska 83.
Szczegółowe informacje na temat ochrony Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących z tego tytułu praw, znajdzie Pani/Pan na stronie Urzędu Miasta Ciechanów w zakładce Ochrona Danych Osobowych (www.umciechanów.pl/samorząd/Ochrona_Danych_Osobowych).