TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2020-12-08 14:30:42
Redaktor: Gostkowska Justyna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

WPO.K9

Numer

Opłata od posiadania psów. Rejestracja / wyrejestrowanie

1

Edycja

25.06.2020r.

Data edycji

I. Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity  Dz.U. 2019 r. poz. 1170 ze zm.).

Uchwała Rady Miasta Ciechanów Nr 156/XVI/2015 z dnia 26 listopada 2015 roku
w sprawie wprowadzenia opłaty od posiadania psów, określenia zasad ustalania, poboru i terminów płatności.

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Podatków i Opłat – pokój nr 14, ul. Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów. 
Przyjęcia interesantów: poniedziałek-piątek od 8.00 do 16.00,
Kasa Urzędu Miasta Ciechanów czynna od 8.00 do 15.00,
telefon kontaktowy – (0 23) 674  92  20  wew. 220

adres e-mail:boi@umciechanow.pl lub podatki@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

  • W celu zarejestrowania psa/psów należy wypełnić Oświadczenie o posiadaniu psa - załącznik nr 1
  • W celu wyrejestrowania psa/psów należy wypełnić Oświadczenie o nieposiadaniu psa - załącznik nr 2

 

IV. Gdzie odebrać i gdzie złożyć formularze?

Druk oświadczenia o posiadaniu/ nie posiadaniu psa jest dostępny w Urzędzie Miasta Ciechanów w Wydziale Podatków i Opłat, na Biurze Obsługi Interesanta i w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Ciechanów.

 

Drukuj
Zamknij