TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ewidencja wydatków i sporządzanie analiz zarządów osiedli.
Ewidencja i sprawozdawczość Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS).
Rozliczenie zakupu i zużycia paliwa.
Prowadzenie rachunkowości środków trwałych i wyposażenia (umorzenie, inwentaryzacja, sprawozdawczość).
Sprawozdanie i analiza opisowa dotacji na zadania własne i zlecone.
Opracowanie planów finansowych z podziałem na jednostki.
Współpraca z bankiem obsługującym budżet i jednostkami kredytującymi inwestycje.
Sporządzanie analiz finansowych.
Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową zakładów i jednostek organizacyjnych na podstawie sprawozdawczości przekazywanej przez te jednostki.
Prowadzenie ewidencji księgowej oraz windykacji należności z tytułu opłat za zajęcie pasa drogowego.
Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń:
pracowników urzędu,
pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych,
osób zatrudnionych na umowę zlecenie i o dzieło na podstawie wystawionych rachunków przez zleceniobiorców.
Naliczanie diet dla radnych na podstawie wykazów z Biura Obsługi Rady Miasta.
Sporządzanie list dofinansowania pracowników do wczasów z ZFŚS na podstawie protokołów z Komisji ZFŚS.
Prowadzenie comiesięcznych rozliczeń z Urzędem Skarbowym w zakresie pobranego podatku od osób fizycznych.
Prowadzenie comiesięcznych rozliczeń z ZUS-em w zakresie pobranych i naliczonych składek.
Sporządzanie sprawozdań w zakresie płac.
Sporządzanie analiz finansowych dotyczących funduszu płac.
Wystawianie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy o zwrot poniesionych kosztów w związku z zatrudnieniem osób bezrobotnych.
Sporządzanie rocznych informacji o wysokości uzyskanych przychodów (PIT-ów) dla pracowników urzędu, zleceniobiorców, radnych i Urzędu Skarbowego.
Opracowywanie rocznych planów kontroli oraz uzgadnianie ich z Prezydentem..
Opracowywanie harmonogramów kontroli.
Sprawowanie kontroli w Wydziałach i komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta, a także jednostkach organizacyjnych miasta w zakresie realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy, jak również w innych podmiotach i organizacjach wykonujących zadania zlecone i finansowane przez Miasto.
Przedkładanie protokołów z wykonanych kontroli i przygotowywanie projektów wystąpień pokontrolnych.
Przedkładanie wniosków i propozycji rozwiązywania problemów wynikających z przeprowadzonych kontroli.
Przeprowadzanie kontroli poza planem na wniosek Prezydenta.
Przedkładanie Prezydentowi Miasta sprawozdań z wykonania planu kontroli za rok poprzedni.
Informowanie Prezydenta i jego Zastępców o uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień.
Nadzór oraz weryfikacja dokumentacji związanej z przyznawaniem oraz rozliczaniem dotacji udzielanych przez Gminę Miejską Ciechanów innym jednostkom sektora finansów publicznych.