TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2019-12-18 10:20:20
Redaktor: Garnowska Monika
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

WPP.K4

Numer

Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

12

Edycja

2019-10-03

Data edycji

I. Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Planowania Przestrzennego - Referat Planowania Przestrzennego, ul. Wodna 1, pokój nr 301, 308, 309, 310,
od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00,
osoby do kontaktu – pracownicy Referatu,
tel. (23) 674 92 38, -39, -40, -56,
e-mail: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

  • Wypełniony wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy – WPP.K4-F1 - w załączeniu
  • Załączniki:
    • Oświadczenie strony, na rzecz której została wydana decyzja o warunkach zabudowy, o wyrażeniu zgody na przeniesienie decyzji
      – WPP.K4-F1 - w załączeniu
    • Oświadczenie podmiotu występującego w miejsce dotychczasowego inwestora, że przejmuje wszystkie warunki zawarte w wydanej decyzji o warunkach zabudowy – WPP.K4-F1 - w załączeniu
    • Ewentualne upoważnienie udzielone osobie pełnomocnika działającego w imieniu inwestora.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Opłata skarbowa – 56 zł

Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie tut. Urzędu lub bezgotówkowo na konto Nr: 81 1600 1462 1837 0686 3000 0001 – BGŻ BNP PARIBAS S.A. Oddział w Ciechanowie.

Składający wniosek lub pełnomocnictwo zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej, nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty.

Opłaty nie pobiera się w przypadku, gdy decyzja o warunkach zabudowy była zwolniona z opłaty skarbowej.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie poźniej niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie składa się w biurze podawczym Urzędu w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • złożyć wniosek w Biurze Podawczym – Biuro Obsługi Interesanta, ul. Wodna 1,
  • uiścić wymaganą opłatę,
  • odebrać decyzję w Wydziale Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami - Referacie Planowania Przestrzennego, ewentualnie na prośbę wnioskodawcy istnieje możliwość wysłania na wskazany adres za zwrotnym potwierdzeniem odbioru .
Drukuj
Zamknij