TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2019-10-02 11:49:22
Redaktor: Boniakowska Paulina
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

WIMID.K16

Numer

Zezwolenie na lokalizację zjazdu publicznego lub indywidualnego z drogi gminnej

2

Edycja

2019-09-16

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2068 ze zm.)
  • Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r.  poz. 124)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.),
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

  • Wydział Inżynierii Miejskiej i Utrzymania Infrastruktury Drogowej ul. Plac Jana Pawła II 6 pok. nr 17. Pracownicy wydziału pracują od poniedziałku do piątku w godz.800 do 1600
  • Telefony (23) 674-92-47, (23) 674-92-48
  • Adres skrzynki internetowej: boi@umciechanow.pl 

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

  • Wniosek o lokalizację zjazdu publicznego/indywidualnego wraz z załącznikami: 2 egz. mapy sytuacyjno wysokościowej z naniesioną na jednym egz. lokalizacją
  • Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji w kwocie 82,00 zł (nie dotyczy zjazdu na działkę przeznaczoną wyłącznie na cele mieszkaniowe).
  • Pełnomocnictwo wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej, jeżeli wnioskodawca reprezentowany będzie przez pełnomocnika.

Uwaga! Pełnomocnictwo zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy o opłacie skarbowej podlega opłacie w wysokości 17,00 zł

IV. Ile muszę za to zapłacić?

  • Opłata skarbowa za wydanie decyzji w kwocie 82,00 zł (nie dotyczy zjazdu na działkę przeznaczoną na cele mieszkaniowe).

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Do 30 dni.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

  • Od decyzji służy odwołanie w terminie 14 dni do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Ciechanów.
  • Odwołanie należy złożyć w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ciechanów przy ul. Wodnej 1.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Złożyć wniosek z załącznikami w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ciechanów przy ul. Wodnej 1.
  • Wziąć udział w ewentualnej wizji w terenie.
  • Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej.
  • Odebrać decyzję.

VIII. Ochrona danych osobowych.

Szczegółowe informacje na temat ochrony Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących z tego tytułu praw, znajdzie Pani/Pan na stronie Urzędu Miasta Ciechanów w zakładce Ochrona Danych Osobowych (www.umciechanów.pl/samorząd/Ochrona_Danych_Osobowych).

Drukuj
Zamknij