TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2019-10-02 11:31:03
Redaktor: Boniakowska Paulina
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta
Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

WIMID.K12

Numer

Utrzymanie i eksploatacja szaletu miejskiego

2

Edycja

2019-09-16

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 13 września 1996r.- o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019r. poz. 1000  z późn. zm.).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

  • Referat Inżynierii Miejskiej, Wydział Inżynierii Miejskiej i Utrzymania Infrastruktury Drogowej Plac Jana Pawła II 6. Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz.800 do 1600
  • Telefon (23) 674-92-85
  • Adres skrzynki internetowej: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

  • Zgłoszenia można dokonać telefonicznie lub pisemnie,
  • Zgłoszenia mogą dotyczyć:
    • porządku i czystości w szalecie,
    • stanu technicznego urządzeń szaletu,
    • obsługi szaletu,
    • zaopatrzenia w środki czystości.
  • W zgłoszeniu należy podać dane personalne, tel. kontaktowy, rodzaj i termin stwierdzonej nieprawidłowości.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Opłaty nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

W zależności od stopnia trudności sprawy: natychmiast, do 14 dni, do 1 miesiąca, od 1 do 2 miesięcy

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

  • Na terenie miasta występuje szalet publiczny przy ul. Pułtuskiej oraz szalet w budynku zakładu pogrzebowego przy ul. Gostkowskiej 86.
  • Szalet przy ul. Pułtuskiej czynny jest:
    · w okresie od 15 września do 30 kwietnia
    - dni powszednie w godz. 7.00 do 18.00 ( w tym w soboty w okresie od 1 listopada do 31 marca w godz. 700 do 1600
    · w okresie od 1 maja do 14 września
    - dni powszednie w godz. 7.00 do 20.00
  • korzystanie z szaletów jest bezpłatne.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Zgłosić sprawę telefonicznie lub pisemnie.
    · zgłoszenia telefoniczne można kierować bezpośrednio do Wydziału Inżynierii Miejskiej i Utrzymania Infrastruktury Drogowej,
    · podania należy składać w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta ul. Wodna 1, pn. –pt. w godz.800 do 1600.
  • Odebrać informację o sposobie załatwienia sprawy.

VIII. Ochrona danych osobowych.

Szczegółowe informacje na temat ochrony Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących z tego tytułu praw, znajdzie Pani/Pan na stronie Urzędu Miasta Ciechanów w zakładce Ochrona Danych Osobowych (www.umciechanów.pl/samorząd/Ochrona_Danych_Osobowych).

Drukuj
Zamknij