TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2019-09-12 10:14:31
Redaktor: Łęgowska Joanna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

WGN.K13

Numer

Przesunięcie terminu płatności opłaty rocznej należnej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu

6

Edycja

2019-09-12

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r o gospodarce nieruchomościami

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami,

ul. Wodna 1, pokój nr 305, Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
tel. (23) 674 92 44
e-mail: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Wniosek o przesunięcie terminu płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu z uzasadnieniem – WGN.K13-F1

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Do 30 dni.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Złożenie wniosku winno nastąpić do 15 marca danego roku. Ustalony inny termin zapłaty nie może przekroczyć danego roku kalendarzowego.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

Złożenie wniosku wraz z operatem szacunkowym.

Pisemna odpowiedź.

Drukuj
Zamknij