TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2019-09-12 10:12:55
Redaktor: Łęgowska Joanna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

WGN.K8

Numer

Zamiana nieruchomości gruntowych

7

Edycja

2019-09-11

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydziałt Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, 

ul. Wodna 1,  pokój nr 306, Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana PawłaII 6

od poniedziałku do piątku w godzinach  800- 1600

Tel. 23 674 92 24, adres e-mail: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

  • wniosek o  zamianę nieruchomości gruntowej - WGN.K8-F1

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Termin odpowiedzi do 30 dni, a termin załatwienia sprawy zależny do warunków zewnętrznych.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

W przypadku nierównej wartości zamienianych nieruchomości stosuje się dopłatę równą wysokości różnicy ich wartości. Wartość nieruchomości ustala rzeczoznawca majątkowy.

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie
wezwany do ich uzupełnienia i złożenia do wydziału prowadzącego sprawę.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Złożyć stosowny  wniosek.
  • Odpowiadać na pisma w przedmiotowej sprawie.
  • Stawić się w tut urzędzie elem podpisania protokołu uzgodnień.
  • Stawić się we wskazanej kancelarii notarialnej celem podpisania aktu notarialnego.
Drukuj
Zamknij