Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2019-02-21 09:23:54
Redaktor: Cieślewska Klaudia
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

WPO.K19

Numer

Podatek rolny od osób prawnych. Zgłoszenie powstania obowiązku podatkowego lub zgłoszenie zmian mających wpływ na wysokość opodatkowania w ciągu roku

13

Edycja

2019-01-02

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 15 listopada 1984 roku o podatku rolnym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1892 ze zm.)
  • Ustawa  z dnia  29 sierpnia 1997 roku – Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 800 ze zm.).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Podatków i Opłat, pokój nr 11
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów
Przyjęcia interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00
tel. (23) 672 32 41 do 44 wew. 225, 226, 228 lub (23) 674 92 25, 674 92 26, 674 92 28
e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Złożyć deklarację DR-1  „Deklaracja na podatek rolny” wraz z załącznikiem ZR-1w terminie do 15 stycznia każdego roku podatkowego i wpłacać obliczony w deklaracji podatek bez wezwania w terminach do 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się opłat.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Niezwłocznie po złożeniu pełnej dokumentacji.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

W przypadku powstania lub wygaśnięcia obowiązku podatkowego w ciągu roku podatnik zobowiązany jest skorygować deklarację  w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie tego obowiązku.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

Złożyć deklarację „Deklaracja na podatek rolny”. Niezłożenie deklaracji albo niezapłacenie w całości lub części podatku spowoduje wydanie przez organ podatkowy decyzji określającej wysokość zobowiązania podatkowego.

Drukuj
Zamknij