TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2019-02-19 11:33:19
Redaktor: Cieślewska Klaudia
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta
Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

WGOŚ. K3

Numer

Interwencja w sprawie ochrony przyrody

1

Edycja

2019-01-09

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1614 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.)

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

  • Referat Zieleni Miejskiej i Ochrony Środowiska Wydział Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska Plac Jana Pawła II 6, pok. 20 i 22. Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz. od 800 do 1600
  • Telefon (23) 674-92-85,
  • Adres skrzynki internetowej: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Zgłoszenie pisemne (w szczególnych przypadkach telefoniczne) powinno zawierać: dane osoby zgłaszającej (imię, nazwisko, nr telefonu), adres posesji z której usunięto drzewa, krzewy lub na której zniszczono zieleń, termin w którym zdarzenie miało miejsce.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Brak opłat.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

W zależności od stopnia trudności sprawy: niezwłocznie.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie 14 dni od daty jej doręczenia stronie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Ciechanów.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Dokonać zgłoszenia – telefonicznego lub pisemnego.
    • zgłoszenia telefoniczne można kierować bezpośrednio do Wydziału Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska,
    • podania należy składać w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ciechanów przy ul. Wodnej 1, pn. – pt. w godz. od 8.00 do 16.00 lub w wersji elektronicznej należy wysłać na adres boi@umciechanow.pl. 
  • Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej.
Drukuj
Zamknij