Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Data wytworzenia: | 2018-05-08 15:18:21 |
---|---|
Redaktor: | Mielnicki Tomasz |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
![]() |
KARTA INFORMACYJNA |
IMiOŚ. K26 Numer |
|
Zgłoszenia w sprawie zimowego utrzymania dróg gminnych |
11 Edycja |
2018-04-19 Data edycji |
Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, Pl. Jana Pawła II 6
Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz. 8.00 do 16.00
Telefony (23) 674-92-84
Adres skrzynki internetowej: boi@umciechanow.pl
Zgłoszenia złego stanu nawierzchni drogi (śliska, nieprzejezdna z powodu zasp śnieżnych itp.) należy dokonywać telefoniczne. Powinno ono zawierać:
Opłaty nie pobiera się.
Zgłoszenie natychmiast przekazuje się do realizacji firmie prowadzącej zimowe utrzymanie dróg gminnych. Dalsze postępowanie powinno być zgodne z zapisami polecenia wykonania pomiędzy Urzędem Miasta a w/w firmą.
Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska na podstawie polecenia wykonania powierza Przedsiębiorstwu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie zajmowanie się zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz sprawuje nadzór nad właściwą realizacją polecenia wykonania.