TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2017-09-15 12:38:49
Redaktor: Milewska Natalia
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

G.K16

Numer

Ustalenie wysokości odszkodowania za grunty wydzielone pod drogi publiczne, które z mocy prawa przeszły na własność Gminy

5

Edycja

2017-09-14

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 poz. 2147 z późn. zm.)

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami, ul. Wodna 1, pokój nr 305
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
tel. (23) 674 92 54
e-mail: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Wniosek byłego właściciela działki wydzielonej pod drogę – G.K16-F1 ; Decyzja zatwierdzająca projekt podziału nieruchomości.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Do 30 dni - termin załatwienia zależny do warunków zewnętrznych.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

W wypadku braku ugody stron odnośnie wysokości odszkodowania istnieje możliwość wystąpienia z wnioskiem do Starosty Powiatowego o ustalenie odszkodowania w formie decyzji.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Złożenie wniosku wraz z załącznikami.
  • Protokół z przeprowadzonych negocjacji.
  • Wypłata odszkodowania.
Drukuj
Zamknij