TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2017-09-13 08:51:02
Redaktor: Milewska Natalia
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

IMiOŚ.K4

Numer

Interwencja w sprawie gromadzenia odpadów w miejscach do tego nie przeznaczonych

15

Edycja

2017-09-08

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987, z późn. zm.).

  • Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1289)

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1257)

  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 1827, ze zm.)

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

1) Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska – Referat Gospodarki Odpadami, 

Pl. Jana Pawła II 6.

Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz.800 do 1600

2) Telefon (23) 674-92 -89

3) Adres skrzynki internetowej: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Zgłoszenie (telefoniczne lub pisemne) powinno zawierać, dane osoby zgłaszającej (imię, nazwisko, adres, nr telefonu), wskazanie miejsca gromadzenie odpadów (ulica, numer posesji lub określenie charakterystycznego obiektu w pobliżu nieruchomości), okres gromadzenia odpadów, dane podmiotu nieprzestrzegającego wymogów w zakresie właściwego gromadzenia odpadów, określenie rodzaju odpadów np. poremontowe.
 

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Brak opłat.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

W zależności od stopnia trudności sprawy: niezwłocznie, 14 dni, 1 miesiąc, 2 miesiące (w sprawach szczególnie skomplikowanych).

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie 14 dni od daty jej doręczenia stronie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Ciechanów.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Dokonać zgłoszenia – telefonicznego lub pisemnego.
    • zgłoszenia telefoniczne można kierować bezpośrednio do Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska,
    • podania należy składać w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ciechanów przy ul. Wodnej 1, pn. – pt. w godz.8.00 do 16.00
  • Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej.
Drukuj
Zamknij