Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Data wytworzenia: | 2017-07-24 10:39:44 |
---|---|
Redaktor: | Bartczak Piotr |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
![]() |
KARTA INFORMACYJNA |
IMiOŚ. K 38 Numer |
|
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew(a) stanowiących własność osób fizycznych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej |
1 Edycja |
2017-07-19 Data edycji |
1) Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 r. poz. 2134 ze zm. )
2) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257)
1) Referat Zieleni Miejskiej i Ochrony Środowiska, Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska Plac Jana Pawła II 6. Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz. od 800 do 1600
2) Telefon (23) 674-92-68
3) Adres skrzynki internetowej: boi@umciechanow.pl
1) Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew – w załączeniu formularz K38-F1.
2) Rysunek lub mapkę określającą usytuowanie drzewa na nieruchomości
Nie pobiera się żadnych opłat.
Oględziny wnioskowanych do usunięcia drzew dokonywane będą w ciągu 21 dni od daty doręczenia zgłoszenia do organu, a wniesienie ewentualnego sprzeciwu, w drodze decyzji administracyjnej, dotyczącego usunięcia drzew odbędzie się w ciągu 14 od dnia oględzin.
1) Usunięcie drzewa może nastąpić, jeżeli organ nie wniósł sprzeciwu.
2) Zgłoszenie nie jest wymagane w przypadkach wymienionych w art. 83f ust. 1 pkt 3 ustawy wskazanej w pkt. I.1) dla drzew, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza
- 80 cm - w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego, klonu srebrzystego,
-60 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej, platanu klonolistnego,
-50 cm – w przypadku pozostałych gatunków.
3) Podanie we wniosku numeru telefonu może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
4) W przypadku nieusunięcia drzew(a) przed upływem 6 miesięcy od przeprowadzonych oględzin usunięcie drzew(a) może nastąpić po dokonaniu ponownego zgłoszenia.
5) Odwołanie od decyzji organu dotyczącej sprzeciwu do usunięcia drzew wnosi się, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia stronie, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Ciechanów.
6) Wystąpienie o pozwolenie na budowę związaną z prowadzeniem działalności gospodarczej, w terminie 5 lat od dokonania zgłoszenia o usunięcie drzew(a), na części nieruchomości, z której usunięto drzewo(a) będzie stanowiło podstawę wydania decyzja
1) Złożyć wniosek w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta – ul. Wodna 1, pn. – pt. w godz. od 800 do 1600. 2) Wziąć udział w oględzinach.