Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Data wytworzenia: | 2017-05-04 13:19:23 |
---|---|
Redaktor: | Milewska Natalia |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
![]() |
KARTA INFORMACYJNA |
WPPGN-PP.K9 Numer |
|
Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki/ek w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego |
10 Edycja |
2017-05-02 Data edycji |
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami - Referat Planowania Przestrzennego, ul. Wodna 1, pokój nr 301, 308, 309, 310,
od poniedziałku do piątku w godz.8:00 do 16:00,
osoby do kontaktu – pracownicy Referatu,
tel. (23) 674 92 38, -39, -40, -56,
e-mail: boi@umciechanow.pl
Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia – WPPGN-PP.K9-F1 - w załączeniu
Opłata skarbowa – 17 zł.
Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie tut. Urzędu lub bezgotówkowo na konto: Nr: 81 1600 1462 1837 0686 3000 0001 – BGŻ BNP PARIBAS S.A. Oddział w Ciechanowie. Składający wniosek zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej, nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty. Nie dotyczy: jednostek budżetowych, jednostek samorządu terytorialnego, osób, które przedstawią zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa.
Niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni
Nie dotyczy.