Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Data wytworzenia: | 2017-01-30 15:45:36 |
---|---|
Redaktor: | Mielnicki Tomasz |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
![]() |
KARTA INFORMACYJNA |
IMiOŚ. K24 Numer |
|
Zgłoszenie w zakresie bieżącego utrzymania zieleni na terenach gminnych |
10 Edycja |
2017-01-23 Data edycji |
Zgłoszenie (telefoniczne lub pisemne) powinno zawierać: dane osoby zgłaszającej (imię, nazwisko, adres, nr telefonu), wskazanie terenu należącego do gminy miejskiej (ulica, numer posesji lub określenie charakterystycznego obiektu w pobliżu nieruchomości), określenie potrzeb w zakresie bieżącego utrzymania terenów zieleni miejskiej.
Opłaty nie pobiera się.
W zależności od stopnia trudności sprawy: niezwłocznie, 14 dni, 1 miesiąc, 2 miesiące (w sprawach szczególnie skomplikowanych).
W zakres bieżącego utrzymania zieleni wchodzi między innymi: pielęgnacja drzew, krzewów, renowacje, zakładanie i pielęgnacja trawników, nasadzenia drzew i krzewów, nasadzenia jednoroczne, itp. na terenach gminnych (w parkach, na skwerach, zieleńcach, w pasach drogowych dróg gminnych).