Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2017-01-09 13:53:57
Redaktor: Żochowski Paweł
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

WPO.K3

Numer

Podatek leśny od osób prawnych. Zgłoszenie powstania obowiązku podatkowego lub zgłoszenie zmian mających wpływ na wysokość opodatkowania w ciągu roku

10

Edycja

2016-12-30

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z 30 października 2002 roku o podatku leśnym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 374 ze zm.).
  • Ustawa z 29 sierpnia 1997 roku – Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 613 ze zm.).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Podatków i Opłat, pokój nr 11
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów
Przyjęcia interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
tel. (23) 672 32 41 do 44 wew. 225, 226, 228 lub (23) 674 92 25, 674 92 26, 674 92 28
e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Złożyć deklarację DL-1 „Deklaracja na podatek leśny” wraz z załącznikiem ZL-1 w terminie do 15 stycznia każdego roku podatkowego i wpłacać obliczony w deklaracji podatek bez wezwania w terminie do 15 dnia każdego miesiąca.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się opłat.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Niezwłocznie po złożeniu pełnej dokumentacji.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

  • W przypadku powstania lub wygaśnięcia obowiązku podatkowego w ciągu roku podatnik zobowiązany jest skorygować deklarację w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie tego obowiązku.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Złożyć deklarację „Deklaracja na podatek leśny”.
  • Nie złożenie deklaracji albo nie zapłacenie w całości lub części podatku spowoduje wydanie przez organ podatkowy decyzji określającej wysokość zobowiązania podatkowego.
Drukuj
Zamknij