Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
| Data wytworzenia: | 2017-01-09 13:42:30 |
|---|---|
| Redaktor: | Żochowski Paweł |
| Opis: | Modyfikacja treści strony |
Urząd Miasta Ciechanów |
KARTA INFORMACYJNA |
WPO.K19 Numer |
|
| Podatek rolny od osób prawnych. Zgłoszenie powstania obowiązku podatkowego lub zgłoszenie zmian mających wpływ na wysokość opodatkowania w ciągu roku |
10 Edycja |
2015-12-20 Data edycji |
|
Wydział Podatków i Opłat, pokój nr 11
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów
Przyjęcia interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00
tel. (23) 672 32 41 do 44 wew. 225, 226, 228 lub (23) 674 92 25, 674 92 26, 674 92 28
e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆumciechanow.pl
Złożyć deklarację DR-1 „Deklaracja na podatek rolny” wraz z załącznikiem ZR-1w terminie do 15 stycznia każdego roku podatkowego i wpłacać obliczony w deklaracji podatek bez wezwania w terminach do 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada.
Nie pobiera się opłat.
Niezwłocznie po złożeniu pełnej dokumentacji.
W przypadku powstania lub wygaśnięcia obowiązku podatkowego w ciągu roku podatnik zobowiązany jest skorygować deklarację w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie tego obowiązku.
Złożyć deklarację „Deklaracja na podatek rolny”. Niezłożenie deklaracji albo niezapłacenie w całości lub części podatku spowoduje wydanie przez organ podatkowy decyzji określającej wysokość zobowiązania podatkowego.