Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Data wytworzenia: | 2016-11-10 09:02:44 |
---|---|
Redaktor: | Żochowski Paweł |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
![]() |
KARTA INFORMACYJNA |
ZPD.K3 Numer |
|
Zmiana treści licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką |
10 Edycja |
2015-04-14 Data edycji |
Wydział Organizacyjny - Referat Obsługi Przedsiębiorców, pokój nr 115
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.30
tel. (23) 674 92 53, 674 92 06
e-mail: boi@umciechanow.pl
„Wniosek o zmianę treści licencji na wykonywanie transportu drogowego” – ZPD.K3-F1 oraz załączniki zgodnie ze zgłaszanymi zmianami.
Opłata za czynności administracyjne wnoszona jest wraz z podaniem w wysokości: – 10% opłaty stanowiącej podstawę dla obliczenia opłaty jak za udzielenie licencji. Opłaty za wydanie licencji dokonuje się w kasie Urzędu Miasta.
Do 1 miesiąca.
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Prezydenta Miasta Ciechanów (odwołanie składa się w Biurze Podawczym ul. Wodna 1) w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Złożyć wniosek wraz z załącznikami. Po rozpatrzeniu wniosku i dokonaniu opłaty zostanie wydana licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką.