TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2016-10-07 10:54:07
Redaktor: Goszczyńska Anna
Opis: Modyfikacja treści strony

ul. Wodna 1 / Pl. Jana Pawła II 6
wdzg@umciechanow.pl

W sklad wydziału wchodzą:

  • Biuro Obsługi Interesanta,
  • Referat Obslugi Urzędu,
  • Stanowisko ds. IT,
  • Stanowisko ds. Obsługi Archiwum,
  • Stanowisko BHP i PPOŻ,
  • Referat ds. Obsługi Przedsiębiorców.

Zakres działania

                 Referat ds. Zamówień Publicznych

  • Opracowanie i wdrożenie w urzędzie wzorców specyfikacji istotnych warunków zamówienia do wszystkich trybów postępowań o udzielenie zamówienia oraz regulaminu pracy komisji przetargowych.
  • Sporządzanie i przekazywanie Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych wstępnych ogłoszeń informacyjnych o planowanych zamówieniach zgodnie z ustawą – Prawo Zamówień Publicznych.
  • Występowanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o decyzje administracyjne  zgodnie z ustawą – Prawo Zamówień Publicznych.
  • Określanie kodów zamówienia, przekazywanie ogłoszeń o zamówieniach i ogłoszeń o udzieleniu zamówienia do publikacji w odpowiednim publikatorze, po uprzednim ich sprawdzeniu pod względem zgodności z obowiązującymi  przepisami dotyczącymi zamówień publicznych.
  • Sprawdzenie dokumentów przygotowanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z ich zawartością pod względem zgodności z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz ich akceptacja. Dotyczy to w szczególności następujących dokumentów: określenie wartości zamówienia, wyboru trybu udzielenia zamówienia, ogłoszenia o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawiadomienia o wyborze oferty, ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
  • Zapewnienie prawidłowego dokumentowania postępowań.
  • Współudział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania.
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielenie zamówienia i przekazywanie ich Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych.
  • Udział w pracach komisji przetargowych i sądzie konkursowym.
  • Prowadzenie rejestrów:
    • zamówień publicznych,
    • umów zawartych w trybie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ,
    • zleceń i umów zawieranych w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

    Referat ds. Koordynowania Inwestycji Miejskich

  • Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta w zakresie planowanych i realizowanych zadań inwestycyjnych.
  • Analiza i opiniowanie zgłaszanych wniosków inwestycyjnych pod kątem celowości realizacji oraz uwarunkowań techniczno-ekonomicznych wynikających z ewentualnej ich realizacji.
  • Przygotowanie propozycji budżetu miasta w zakresie planu inwestycyjnego oraz ewentualnych zmian dotyczących zadań inwestycyjnych w ciągu roku budżetowego.
  • Współudział w zakresie merytorycznym w opracowaniu wniosków unijnych o dofinansowanie zadań.
  • Pozyskanie niezbędnej dokumentacji, decyzji, pozwoleń do rozpoczęcia, realizacji i zakończenia procesu inwestycyjnego.
  • Zgłoszenie planowanych robót budowlanych (wg właściwości: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie Delegatura - Placówka Zamiejscowa w Ciechanowie).
  • Koordynacja działań związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji wynikających z ustawy Prawo budowlane (występowanie jako przedstawiciel inwestora, współpraca z wykonawcą, inspektorami nadzoru).
  • Bieżący monitoring realizowanych zadań oraz przygotowanie propozycji ewentualnych zmian budżetowych lub technicznych ukierunkowanych na osiągnięcie celu,  któremu ma służyć inwestycja.
  • Kompleksowa korespondencja wynikająca z realizacji zadań i zgłaszanych wniosków/uwag.
  • Rozliczenie rzeczowe i finansowe realizowanych inwestycji (zgodnie z przyjętymi harmonogramami rzeczowo – finansowymi zadań), przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej oraz  ścisła współpraca z innymi wydziałami.
  • Uczestniczenie w obowiązkowej kontroli po zakończeniu zadania inwestycyjnego.
  • Przekazanie dokumentacji powykonawczej i gwarancji wg właściwości.
  • Przekazanie informacji do celów naliczenia opłat adiacenckich lub wniesienia aportu do spółki miejskiej.

    Referat ds. Obsługi Przedsiębiorców

  • Przyjmowanie, przesyłanie i niszczenie wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Przekazywanie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej informacji o przedsiębiorcach i innych podmiotach o uzyskaniu, cofnięciu, utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających z koncesji, zezwoleń, licencji oraz o wpisie do rejestru dzialaności regulowanej, zakazie wykonywania dzialalności określonej we spisie oraz o wykresleniu z rejestru.
  • Wydawanie licencji i zezwoleń na: sprzedaż napojów alkoholowych.
  • Udzielanie licencji na wykonanie transportu drogowego taksówką osobową.
  • Wydawanie zezwoleń na wykonywanie przewozów na liniach komunikacji miejskiej.
  • Wydawanie zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną oraz decyzji w sprawach czasowego odbierania zwierząt domowych.
  • Wydawanie decyzji na uprawę maku lub konopii włóknistych.
  • Prowadzenie targowisk miejskich.
  • Realizacja zadań dotyczących działalności rolniczej w tym w szczególności wydawanie decyzji w sprawach zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
  • Prowadzenie spraw dotyczących obiektów innych niż hotele, w których świadczone są usługi hotelarskie.
  • Udział w pracach komisji ds. szacowania szkód w gospodarstwach rolnych spowodowanych działaniem niekorzystnych zjawisk atmosferycznych i przesyłanie wniosków do dalszego wykorzystania przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
  • Udzielanie informacji przedsiębiorcom w zakresie wspierania rozwoju działalności gospodarczej.

[treść generowana dynamicznie]

Drukuj
Zamknij